Bram Berkhout




Waarom je bedrijf een supportcentrum nodig heeft

Een supportcentrum, klantenservice of online helpdesk biedt klanten hulp bij een product of dienst. Naast de aloude telefonische support bestaat er ook online support in de vorm van e-mail of chat. Nou valt me op dat een aantal bedrijven support als luxe extraatje zien, iets dat ‘later nog wel komt’. Naar mijn idee is ondersteuning een wezenlijk onderdeel van je bedrijfsvoering en niet iets dat moet worden gezien als een verlengde daar van.
Door Bram Berkhout (bij Qaraqter) – 3 april 2014

Zo verstuurt u makkelijk een e-mailnieuwsbrief

Makkelijk een e-mailnieuwsbrief versturen, het kan! Leer uw relaties kennen en trek nieuwe klanten aan via e-mailmarketing met HTML-mailing, het handigste online e-mailmarketing pakket.
Door Bram Berkhout – 11 juni 2010

De beste landingpage

Hoeveel bezoekers komen op uw website terecht via Google? Kosten uw advertenties bij AdWords of AdSense iedere maand ook handen vol geld? Natuurlijk leveren betaalde zoekresultaten bezoekers op, maar kan dat nou niet op een goedkopere manier? Zeker, dat kan door middel van goede landingpages. In dit artikel leest u hoe u zelf de beste landingpages maakt. Natuurlijk helpen we u hier graag mee.
Door Bram Berkhout – 12 januari 2010

Review Microsoft Windows 7

Enkele weken geleden schreef ik er al over; Windows 7. In dat artikel schrijf ik dat we Windows 7 persoonlijk zullen gaan testen en dat we onze bevindingen zouden laten horen. Nu hebben we het een poosje draaien en lijkt het ons daar tijd voor.
Door Bram Berkhout – 17 december 2009

Loader