Bram Berkhout





Zo verstuurt u makkelijk een e-mailnieuwsbrief

Makkelijk een e-mailnieuwsbrief versturen, het kan! Leer uw relaties kennen en trek nieuwe klanten aan via e-mailmarketing met HTML-mailing, het handigste online e-mailmarketing pakket.
Door Bram Berkhout – 11 juni 2010

Een e-mailnieuwsbrief is een uiterst nuttige manier om uw klanten en toekomstige klanten te informeren over uw bedrijf en uw expertises. Door ze bijvoorbeeld eens per maand een update te geven over hetgene waar u goed in bent (bekroond product, snelle service) of trots op bent (nieuw bedrijfspand, 10-jarig bestaan of een baby) geeft u aan waarde te hechten aan uw klant. Een e-mailnieuwsbrief kan:

  • Uw eigen expertises uitlichten
  • Meer dan 10 A4’tjes aan informatie bevatten
  • Voorzien worden van afbeeldingen, video’s en links
  • Makkelijk door worden gestuurd naar relaties van úw relaties
  • Gegevens van (toekomstige) klanten binnenhalen
  • Inzicht geven in uw doelgroep waardoor uw uw product nog beter kunt laten aansluiten

Bedrijven, organisaties en instellingen van groot tot klein versturen e-mailnieuwsbrieven. Of het nou wekelijks is of één keer per jaar in de vorm van een kerstmailing, het staat altijd erg professioneel. Wij hebben zelf een compleet e-mailnieuwsbrief pakket waarmee we onze contacten bereiken, genaamd HTML-mailing. Uiteraard zitten alle hierboven beschreven functies daarin, evenals een uitgebreid en overzichtelijk rapportageonderdeel en een eerlijk betalingssysteem.

Kosten e-mailcampagne pakket

Er zijn talloze varianten in de betalingssystemen zoals betalen per maand, campagne of permanent. Wij houden niet van maandelijkse of verborgen kosten dus houden ons daar verre van. De kosten voor het gebruik van HTML-mailing zijn erg simpel: u betaalt alleen wanneer u een e-mail verstuurt naar meer dan 5 mensen. De omvang van uw adressenbestand bepaalt dus de kosten.

Overzichtelijke rapporten

Een goed e-mailnieuwsbrief pakket houdt van elke verstuurde mailing, van campagne tot nieuwsbrief, een uitgebreid en overzichtelijk rapport bij. Via deze rapportages weet u precies hoeveel mensen uw nieuwsbrief of campagne:

  • Geopend hebben
  • Níet geopend hebben
  • Door hebben geklikt naar uw website
  • Welke link of afbeelding ze dan aangeklikt hebben
  • Hoe lang ze op een pagina zijn geweest
  • Hoeveel mensen de mail niet hebben gekregen, de zogenaamde bounces

En nog veel meer, zoals een aantal bruikbare gemiddelden (Campagne ‘Nieuwsbrief zomer 2010’ geopend door 74,35%) en andere duidelijke grafieken. Zo weet u precies welke artikelen, afbeeldingen of links succesvol waren of juist niet. Bij de volgende campagne kunt u dus aanpassen wat uit de vorige campagne niet succesvol bleek te zijn. Al met al erg bruikbare informatie dus stel uw doelen maar alvast op!

Lees meer over HTML-mailing en e-mailnieuwsbrieven.

SHARE :


Loader